Indesit SIXL 146 S (EU)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Indesit SIXL 146 S (EU) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

Stan62 29-12-2008
Geschreven voor: Indesit SIXL 146 S (EU)

Prima wasmachine. Geen gekloot met ingewikkelde wasprogramma's maar gewoon de standaard wasprogramma's. Ruim een half jaar in bezit en geen problemen gehad dus qua duurzaamheid zit het tot nu toe goed. Hij maakt ook weinig geluid in vergelijking met andere wasmachines. Wat ik nog het meest ideale vindt is de dat er geen laatje in zit maar gewoon in het deurtje zelf de wasproducten kwijt kan. Met aparte vakje voor het vloeibare, poeder en wasverzachter. Kortom een prima product in zijn prijs klasse en ook nog eens zuinig A+. Voor degene die niet al te ingewikkelde wasprogamma's wil zonder teveel poespas en qua design houdt, van een wat futuristisch uiterlijk, is dit een prima wasmachine.

witte reus 22-12-2008
Geschreven voor: Indesit SIXL 146 S (EU)

Slechtste wasmachine ooit! Ziet er mooi uit, maar het is rommel. Al een half jaar ellende.
1. Laklaag laat los. En dat was nou net het enige mooie aan dit apparaat.
2. Wassen duurt veel en veel te lang. Meestal is het ding een uur of vier (4!) bezig. Nu stop ik 'm zelf.
3. Roestvorming langs rubberen rand. Servicedesk zegt: dat komt door het wasmiddel. Remedie: 90 gr met een half kopje bleekmiddel. Onzin, hij gaat maar tot 60 gr.
Conclusie: grappig apparaat maar totaal ongeschikt als wasmachine. Miskoop van het jaar.

Ruud013 10-10-2013

Geloof me, ik leef met je mee, maar had je echter een LG F1368 gekocht dan stond er nu een lastrafo op, rubber voetjes onder, strepen in je wasgoed, ging het deurrubber los en sloeg je waterleiding van de muur.
Kortom ook een sof en inderdaad het ligt aan jou en niet aan de machine.
Volgens mij maken ze momenteel alleen maar troep en service besteden ze uit!
Misschien is een machine op proef iets?!

gr. Rob

Musje 08-07-2008

Het vervolg...
Ik heb gebeld! Er werd mij verteld dat de machine niet geschikt was voor alleen vloeibare wasmiddel. Ik moest overstappen op poeder! Omdat ik dit zeer onhandig vind, is dit voor mij geen optie. In dat geval moest ik 1x in de maand bleekmiddel in de machine doen, met afwasmiddel in de rubberen rand. Dit zou dan moet op 90 graden, zonder was. Toen ik vertelde dat er geen 90 graden op deze machine zat, werd het stil.
Dus toch maar weer over op de poeder werd er gezegd.
M.a.w. een miskoop deze machine!

06-07-2008: Halverwege februari had ik mijn recentie toegevoegd. Nu krijg ik te maken met veel zwarte vlekken op mijn wasgoed. Het blijkt dat in de rand van de wasmachine allerlei viezigheid blijft zitten. Morgen ga ik contact opnemen met Indesit. Even kijken hoe dit opgelost wordt. Wordt dus vervolgd...

21-02-2008: Nadat mijn oude machine het had begeven, heel internet afgespoord voor een nieuwe.
Aan de hand van de posieve beoordelingen van deze machine, heb ik deze ook gekocht.
Deze indesit ziet er modern uit en is gebruiksvriendelijk. Zonder boekje snap je nog wel hoe het werkt.
Hij maakt weinig lawaai, behalve bij het centrifugeren.
Ook een voordeel dat de bakjes aan de binnenkant van de deur zitten. Heel duidelijk aangegeven met vloestof, wasverzachter en poeder. Deze geeft aan hoeveel je moet toedienen. Maar 1 nadeel. Je was komt redelijk nat uit de wasmachine. Maar goed, daar heb ik weer mijn wasdroger of lijn voor.

Marlen 06-05-2008
Geschreven voor: Indesit SIXL 146 S (EU)

Ik ben heel tevreden over de machine. Zeer gebruiksvriendelijk. Mooi uiterlijk, duidelijk en overzichtelijk. Weinig maar wel de juiste programma's. Gewoon een eenvoudige machine. De was komt er schoon uit maar inderdaad, wel redelijk nat! Enige minpunt is voor mij dan ook dat er niet een apart programma opzit om nog even extra te kunnen centrifugeren.

D. Wolf 21-11-2007
Geschreven voor: Indesit SIXL 146 S (EU)

Zoals Walter zegt. Een akelig rustige machine. Maar dat is in mijn geval niet zo van belang. Wat voor mij de doorslag gaf om deze aan te schaffen was, naast het eigenzinnige uiterlijk, het gebruiksgemak. Geen kulder, kelder of kolder. Gewoon een knop om dat ding aan te zetten en vier knoppen voor het wasprogramma naar keuze. Dit komt neer op klik klak klaar. Nee geen dolfijnvriendelijkewas, kindveiligewas of kreukvrijestringwas, geen zeiklakenuitkookwas of tierelantijnwas maar ikhebaltijdeenwasmandvolwasvoorikgawassenwas, hup 60 graden of hup 40 graden en voor het openhaardvaggie 30 graden met of zonder katapult aan het eind. Aardig is ook de plaats voor de wasmiddelen. Geen aankoekend prutslaatje ergens bovenin de machine maar drie benzinetanks in de deur. Eentje voor vloeibaar, eentje voor poeder en eentje voor dat luggiespul of hoe heet het ook weer. De tanks zijn handig voorzien van een felgeel vlottertje voor het zondagochtendgemak. Deur dicht klikklak dikke doei tot zo. Ding bepaalt zelf hoe en wat. Is het spoelwater niet schoon, dan doet ie nog een rondje. Wat echt vet is, die blauwe leds die aangeven of het al een beetje opschiet!

Mot je geen flauwekul, is dit je machine.